2015. feb 06.

Mit jelent az, hogy "lehetetlen"?

írta: melania_nagy
Mit jelent az, hogy "lehetetlen"?


gyogy1.jpgNincs az én szótáramban olyan szó, hogy lehetetlen. Minden lehetséges. Mikor azt hittem, hogy nincs esélyem mintha valaki megrúgott volna és azt ordította volna a fülembe, hogy "Képes vagy rá!". Hittem neki... És igaza volt. Eltökélten nekiláttam és megpróbáltam. És tudjátok mit? Sikerült!

Soha nem gondoltam volna,hogy sikerülhet az amit a fejembe veszek. És magabiztosság.jpgrájöttem, hogy tényleg csak azon múlik minden, hogy mennyire akarom. Ha látni akarok valakit találok rá okot, időt és helyet. Ha valakit meg szeretnék ismerni, megteszem. Ha el akarok érni valamit nem látok akadályt ami megállíthatna. Csak rá kell szánni az időt és türelmesen lépésről-lépésre végrehajtani mindent.

letoltes.jpgAmikor a poklot-poklán mentem keresztül sem estem el. Nem láttam veszélyt. Tudtam, hogy rosszabb nem jöhet, és tényleg nem is jött. Csodálkoztam utólag, hogy hogyan is vittem véghez a tervem. Hogyan sikerült átvészelnem épen azt amibe mások beleőrülnek. Hát akarattal.. és kitartással.

Mindenki csak azt látta rajtam, hogy milyen erős vagyok. Nem fizikailag. Lelkileg. És tényleg sikerült! Minden amire vágytam megvan. Boldog vagyok. És kezdem elérni minden álmomat. Minden csak egy karnyújtásnyira van tőlem. Csak kell venni a fáradtságot és közelebb kell menni hozzá. És mindig sikerül. 

success1.jpgNem lehet olyan, hogy elbuktál és visszafordulsz. Soha ne állj meg! Nem siker2.jpgtudhatod milyen közel jársz a célhoz. Lehet, hogy már ott az orrod előtt csak még nem látod. belefáradsz és inkább új célt keresel. Pedig csak egy lépés. Egyetlen lépés a célban vagy. A legnagyobbak se hátráltak meg. Ezért legnagyobbak. Kitűzték a célt és elérték. 

Jegyezd meg, hogy soha ne keress új célt addig, amíg nem értél el az előzőig. Mindig van remény. És mindig
lesz aki támogat. Sokan elítélhetnek és kinevethetnek. De te ezeket meg sem kell halld. Te csak koncentrálj arra ami a legfontosabb. Elérni a céljaid!

Szólj hozzá

problémák Siker Cél